CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 5, 2010

...kisah ni...

kite sebenarnye dah lame nak kasi ni kat sahabat kite tu… kite beli ni mase karnival syarikat kite tahun lepas (hujung2 bulan Julai 2009)… waktu itu, kite bertugas jadi sukarelawati untuk jage anak2 staf berkhemah… seronok laa jugak…

waktu itu juge, Upin Ipin kan tengah glemer…maskot2 itu datang laa menghiburkan anak2 staf…turut ade tayangan gambar ‘Geng: Pengembaraan Bermula’…

dah namenye karnival syarikat, sudah pastilah ade gerai2 jualan pelbagai…kite saje laa singgah gerai Les Copaque itu…

bile ternampak ni, kite pun teringat laa kat 1002…jadi, kite nak jadikan ni hadiah besday sahabat kite tu laa awal Ogos 2009 nanti…

nak dijadikan cerite, minggu besday tu laa pulak, sahabat kite tu menghadiri kursus…makenye, tidaklah kite bawak ni…kite cam berkire-kire entah nak kasi ni ke tidak kat sahabat kite tu

tapi kan, apebile tibe besdaynye (hari itu hari rabu) – sahabat kite tu termuncul untuk makan tengahari bersame…lantas kami bertige makan di kedai ikan…

OKlaa ‘pause’kan cerite sekejap (ala2 intermission dalam cerite Hindustan)…

________________________________________

cerite hari Khamis lepas pulak (29 Julai 2010):

sewaktu di dalam perjalanan menuju ke pejabat selepas makan tengahari…

Jadi, ko dah simpan setahun?!! Apsal tak kasi je lepas seminggu besday die?!!

Aku tak kasi sebab taun lepas bulan lapan, aku belum bercakap dengan die lagi…Mase tu nombor telepon pun tak ade…

Serius?!!

kite angguk dan kawan kite geleng-geleng kepale…huhuhuhu…

OK…sekarang masuk intermission kedue pulak…

________________________________________

bile kite nak kasi ni ye?!! tak apelah, kite simpan je dulu…

eh, haa…kite boleh bagi ni mase pegi Singapore nanti kan…

tak jugak kite kasi ni atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan...

____________________________________________________________________

tau-tau dah masuk bulan Februari 2010 pulak – patutnye kite kasi ni sempena besday 1002…memang kite nak kasi ni kat 1002 pun…tapi tak kasi-kasi jugak…kite laa si sengal itu…kite pun teruslah simpan ni

_______________________________________

akhir cerite:

Selamat Hari Lahir buat sahabat kite tu… alhamdulillah…

ni bertuan baru…yeay…

3 comments:

|| a - j . E . E || said...

berjaya la 'ni' bertukar tangan ek? hehe liza nih malu ek :)

zarith said...

yeay... akhirnya!!!

Aliza said...

girl - liza cinta :)

zarith - :) alhamdulillah